Tuesday, August 2, 2011

ani :))



მე ვარ  ანი გვენეტაძე,15 წლის .. დავიბადე 1995 წლის 10 ოქტომბერს ..ძალიან მიყვარს : ცეკვა,გართობა მეგობრებთან ერთად ….**)) სიმართლე გითხრათ ძალიან ცნობისმოყვარე ვარ მიყვარს მრავალფეროვნება,მინდა ცხოვრებაში ბევრს მივაღწიო და წარმატებული ადამიანი გავხდე...  ვარ ცელქი,მოუსვენარი,ცანცარა,გიჟი,... არ მიყვარს მარტოობა :( მიყვარს საყიდლებზე სიარული და არასდროს არ მწყინდება მეგობრებTან ერTად ყოფნა...  როცა უაზრო ლაპარაკის ხასიათზე მოვალ ჩემი დაქალებიც ხელს მიწყობენ და დავიწყებთ უაზროდ ჭორაობას )) ვერ ვიტან თავში ავარდნილ ბავშვებს ..:@გაგიკვირდებათ მაგრამ მიყვარს სკოლა, (მაინც ვერთობი სკოლა მარტო სწავლაც ხო არაა ბავშვები კლასელები ვერთობით) სიმართლე გითხრათ არ მეგონა თუ როდესმე ბლოგერობას დავიწყებდი მაგრამ რა ვქნათ დამაინტერესა და იმედია ჩემი ბლოგი ბევრს მიაღწევს.. *) …….

No comments:

Post a Comment