Monday, August 8, 2011

"ცისფერი თვალები"


-ცისფერი თვალები
-რა გჭირთ გოგონი
-ცისფერი თვალები გაქვთ
-მერე რა მოხდა
-ვგიჟდები ცისფერ თვალებზე
-მერე რატომ კივით
-მეც მინდა ცისფერი თვალები და მიტო
-გინდა უნდა გარგებოდეს
-აუ როგორ მინდა ცოსფერი თვალები,ჩემი ოცნებაა ცისფერი თვალები მქონდეს
-მერე გათხოვებ ხანდახან:)
კაი არაა პრობლემა,ისე მინდა ცისფერი თვალები შეიძლება ეხლავე ამოგაძრო
-ისე რო რამე სახელს ხომ ვერ მეტყოდი
-არა კი არა და კი:)მარიამი მქვია შენ?
-მე ლუკა
-სასიამოვნოა
-ისე მარიამ ცისფერი თვალებიარ გინახავს?
-კი როგორ არა მაგრამ შენი განსხვავებულია
-მაინც როგორი?
-როგორია და სხვანაირი,ისეთია თითქოს სადაცააა გაქრება
-რა უნდა გაქრეს გოგო მაბრმავებ:):):)
-რატომაც არა:):):)
ორი წლის შემდეგ
-ვაიმე ფრთხიალდ
მარი გზაზე რომ გადადიოდა,ვიღაც ბრმას მანქანა ეტაკაბოდა,მაგრამ გადარჩა,მარი მძღოლს გამოეკიდა
მარი:ნელა ვერ გაივლით
მძღოლი:მე რა ვიცოდი თუ წინ მოდიოდა
მარი:აბა რა უნდა იცოდე,წინ არ უნდა იყურო,კინაღამ ადამიანი გაიტანეთ
-კინაღამ არ ითვლება
მარის ხმა ეცნო და რომშეტრიალდა დაინახა ცისფერთვალება,მარი ძალიან ცუდად გახდა
მარი:ცისფერთვალება?
ლუკა:ხო მე ვარ ოღონდ უკვე ცისფერი თვალების გარეშე
მარი:რა მოგივიდა?
ლუკა:ეგ გრძელი ამბავია
მარი:ვაიმე ცისფერი თვალები,ეხლა როგორ ხარ
ლუკა:მარი შენ რომ მითხარი შენი თვალები განსხვავებულიაო და თითქოს სადაცაა გაქრებაო,მის მერე ისეთ შეგრძნებას ვგრძნობდი თითქოს ჩემ თვალებს დავკარგავდი და აი მართლაც დავკარგე.
მარი:არა ეს დაუჯერებელია,ის სიცოცხლით სავსე თვალები სად გაქრა
ლუკა:ქარმა ქაიღო
მარი: :(:(:(:(
ლუკა:ეგ თვალები შენთვის უნდა მომეცა,ეხლა კი არცერთს არ გვაქვს
მარი:რას ამბობ ლუკა,ეგ რა სისულელეა,ის ხომ შენი თვალები იყო,შენ გეკუთვნოდა
ლუკა:ცისფერი თვალები რომ შენი ოცნება იყო
მარი:უკვე აღარ არის
ლუკა:მარი მე უნდა წავიდე ეხლა თორე დედა ინერვიულებს
მარი:კარგი და იქნებ ოდესმე გნახო კიდეს
ლუკა:იმედია
ლუკა და მარი ერთმანეთს დაშორდნენ,მაგრამ მის მერე ისნი ერთმანეთს აღარ შეხვედრიან,მარი კი ეხლაც ეძებს მას

No comments:

Post a Comment