Monday, August 8, 2011

ბრმა

-რა გჭირს?
-ვერ ვხედავ
-ბრმა ხარ?
-ხო
-ისე საყვარელი ხარ
-მადლობა და შენც საყვარელი ხარ
-რომ ვერ მხედავ
-შეგიგრძნობ
-ეგ როგორ?
-ამას მარტო ჩემნაირები მიხვდებიან
-მე შენნაირი არ ვარ?
-არა შენ სამყაროს ხედავ და ჩემნაირები ვერა
-წავედი და ხვალ ისევ გამოგივლი
-იმედი მაქ,წადი უკვე?
მუხრუჭის ხმა,კივილი,ხმაური,ბიჭი კი ვერაფერს ხვდებოდა
-რა ხდება?
-ვერ უყურებ
-ქალბატონო მე ხომ ბრმა ვარ
-უკაცრავად
-მიჩვეული ვარ ეგეთებს
-გოგონა მოკვდა
ვაიმე არა,რატომ ღმერთო რატომ?რატომ წაიყვანე,მასთან ხომ ბედნიერი ვიყავი,ის ხომ ასეთი ნაზი და სათუთი იყო
-შენ რა იცი როგორი იყო?
-ქალბატონო მე მას ვგრძნობდი
-შენ რა იცი რა არის გრძნობა
-მე იმას ვგრძნობ რასაც შენ ვერასოდეს შეიგრძნობ
ბიჭს უნდოდა გოგოს ჩახუტებოდა,უნდოდა მისი სხეული კვლავ ეგრძნო,მაგრამ ეს ხომ შეუძლებელი იყო,მისი სხეული გაყინულიყო და ბიჭიც ვერანაირ გრძნობას ვერ გრძნობდა
-ქალბატონო მართალი იყავით,ბრმამ რა იცის რა არის გრძნობა.....

No comments:

Post a Comment